Ω ΜΕΓΑ







Τεθνεώτα ώτα αυτών που τάχα κάνουν πως ακούν

των σοβαροφανών, των ευπρεπών, των γλυκανάλατων,


ω μέγα θα μου πεις πόσα παιδιά πέθαναν σήμερα

απο πείνα

ω μέγα θα μου πείς πόσοι σφάχτηκαν σήμερα

ω μέγα θα μου πεις πόσα δέντρα γκρεμίσαμε σήμερα

ω μέγα θα μου πείς πόσα ζωντανά εξολοθρεύσαμε σήμερα


τα μετράς, πες μου τα μετράς,

ένα κι ένα κάνουν δυο,

επί, διά , ανά,

κατά, από,


υπερφυσικά κτήνη, υπερτροφικές κοιλιές,

υπερβολική βολή ημών των πολιτισμένων του πολιτισμού



της απληστίας, της φιλαυτίας, της ανίας, της αυτοκτονίας,

της ετεροκτονίας, της αλληλοκτονίας, της ψυχοκτονίας



πες μου, πήγε καλά η παραγωγή σήμερα,



τούς πιάσαμε τούς στόχους;



ξέρεις μέγα, ανησυχώ εγώ ο μικρός,

ανησυχώ για σένα, για μένα, φοβάμαι

μη και δε τα καταφέρουμε και πέσει έξω



το χρονοδιάγραμμα, το οργανόγραμμα, το διάγραμμα


και τότε, ω μέγα, καήκαμε, δε θάχουμε ανάπτυξη,


τώρα τελευταία δε πάμε καλά,


κάτι φαίνεται νάχει αλλάξει


σα να μην έχει νόημα πιά,




σαπίζουμε λες;




κουραστήκαμε άραγε;




τι συμβαίνει άρχοντα,

πες μου, θέλω να μάθω,



εκείνα τα παιδιά με κοιτάνε

εκείνα τα δέντρα με κοιτάνε

εκείνα τα ζωντανά με κοιτάνε

εκείνη η γη σπαράζει



τι να τους πω μέγα

μικρός εγώ



πουμαι σα και σένα;




.

2 σχόλια:

Σίσσυ Δουτσίου / Sissy Doutsiou [ a.k.a. Sissy Stardust] είπε...

Poli wraio kai epikotato
sugxaritiria gia to blog kai ta keimena pou grafeis auto einai to agapimeno mou pou kathe tou stixos mia thlberi pragmatikota tis istoias tis anthrwpotitas

λογια εικονες τραγουδια είπε...

σ ευχαριστω. τα ποιηματα σου, ναι ειναι ποιηματα, πραγματικα ποιηματα, αιχμηρα, αφυπνιστικα, αναγκαια. τα διαβασα, τα ξαναδιαβασα, θα τα διαβαζω, σφηνωθηκαν μεσα μου