ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΠΕΤΡΟΛΟΥΚΑΣ ΧΑΛΚΙΑΣ


.










.

3 σχόλια:

Νimertis είπε...

με έχεις στείλει αδιάβαστο μιλάμε... χαίρομαι που σε ανακάλυψα φίλε... υποκλίνομαι...

Νimertis είπε...

μην και μπορείς να μου πεις που θα βρω τούτο το Βυζαντινό Μοιρολόι; καλά, έχω ανατριχιάσει τώρα που το ακούω... να σαι καλά φίλε μου...

λογια εικονες τραγουδια είπε...

ειμαι κι εγω το ιδιο ενθουσιωδης με σενα, αν στο youtube δωσεις "Βυζαντινό Μοιρολόι-Πετρολούκας Χαλκιάς.", θα το βρεις. ειναι στιγμες που το ακουω και δε ξερω που βρισκομαι. μαλλον πρεπει να δωσουμε συγχαρητηρια σ αυτον που το ανεβασε και να υποκλιθουμε στους ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ και στην παραδοση μας. καποια στιγμη θα πρεπει ν αναζητησουμε οτι ειναι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ διχως να του κολλαμε τις ετικετες που βολευουν στον καθενα απο μας. σ ευχαριστω πραγματικα για τα καλα σου λογια.