ΠΑΙΔΑΚΙ



ηταν ενα παιδακι που του εμαθαν ν αγαπαει, ηταν ενα παιδακι που του εμαθαν να αισθανεται, ηταν ενα παιδακι αθωο, ηταν ενα παιδακι που πεταξε μακρια στην φαντασια του, γεματο ονειρα, αληθειες, χρωματα , μουσικες, ηταν ενα παιδακι μ ευγενεια , ηταν ενα παιδακι που παρολιγο να γινει δολοφονος της ψυχης του, κι αντι γιαυτο προτιμησε να σωπασει και να φαινεται σκληρο κι επιθετικο, και ντυθηκε απειλη μηπως και αφησει ανεπαφη τη ζεστη γωνια της παιδικοτητας του, καπου καπου ακουει μουσικες κι επιστρεφει στην γωνια του, κουρνιαζει, ανοιγει τα ματια του, ψιθυριζει, κλαιει, ουρλιαζει, λυτρωνεται, υ π α ρ χ ε ι

8 σχόλια:

Νimertis είπε...

ο πιο ειλικρινής και ο πιο πικρά ηττημένος επαναστάτης... το παιδί μέσα μας... υπάρχει όμως, καλά το λες ΛΕΤ... σε πείσμα του ενήλικα φόβου, υ π ά ρ χ ε ι... [με την ευκαιρία, δεν φτιάχνεις ένα μπεστ από τα μουσικά σου θέματα να γίνει ανάρπαστο; εγώ θα το πάρω πρώτος φίλε... μαγεία... μένω επί ώρα μόνο για να ακούω...]

λογια εικονες τραγουδια είπε...

"ο πιο ειλικρινής και ο πιο πικρά ηττημένος επαναστάτης"

αυτη η φραση θα μου μεινει
ευχαριστω καλε μου φιλε


(τα τραγουδια, οσα δεν ειναι ανεξαρτητες αναρτησεις,
υπαρχουν σαν καταλογος στο κατω μερος της σελιδας)

goofyMAGOUFH είπε...

Τίποτα δεν μαθαίνεται
αν δεν βιωθεί.
Γεμίσαμε τη ζωή θρανία
και κάτσαμε ως επιμελείς μαθητές.
Παραμελήσαμε την ίδια την ύπαρξη.

λογια εικονες τραγουδια είπε...

ακουω το παιδακι μεσα μου

τον πιο ειλικρινη και τον πιο πικρα ηττημενο επαναστατη που λεει ο φιλος νημερτης

και θελω να του απαντησω

γινεται;

goofyMAGOUFH είπε...

Η διαμαρτυρία μου
-η επανάστασή μου αν θέλεις-
γεννιέται από αυτό το "μέσα μου"
που λες
και που ο φίλτατος Νημερτής επαυξάνει.
Ποια η αξία να μείνει εκεί;
Ποιος ο σκοπός;
Ας γεμίσουμε τους δρόμους με παιδιά.

Υ.Γ.:
αν στ' αλήθεια θες τη γνώμη μου
σ' αυτό το λιτό μα επιτακτικό ερώτημά σου,
έχω τούτο να σου πω:
έχει ήδη γίνει,
του απάντησες.

λογια εικονες τραγουδια είπε...

καλησπερα,
η ζωη ειναι στον δρομο, μπορει και στη ερημια, η ζωη ειναι εκει που ποναμε , εκει που χαιρομαστε, η ζωη ειναι στις αυταπατες μας και στην οδυνηρη καταρρευση τους,
η ζωη ειναι οτι θελει ναναι
η ζωη ειναι οπου θελει να ειναι,
η ζωη ειναι ακομη και σ ενα σχολιο, η σε μια φραση

δυστυχως δεν μπορω να ειμαι τιμιος
οσο θαθελα με το μεσα μου
γιατι το μεσα μου εκτος απ το παιδι
εχει κι εναν υποκριτη

νομιζω πως συμβαινει σε αρκετους απο μας,
σιγουρα εχει νοημα να "κοινωνουμε"


ΥΓ
τελικα απαντησα σαν "μεγαλος",
δηλ διαπραγματευτηκα την μια και μονη απαντηση που θα μπορουσα να δωσω

ΝΑΙ, ας γεμισουμε τους δρομους με παιδια

goofyMAGOUFH είπε...

Λόγια Εικόνες Τραγούδια,
είσαι παιδί και φαίνεΣαι!!!
Χαίρομαι!!!
Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι!
Σε καλημερίζω χαμογελώντας σου!

λογια εικονες τραγουδια είπε...

καλησπερα,
πες , πες στο τελος θα το πιστεψω!

νασαι καλα